В Україні розпочалися відключення побутових споживачів, які нагромадили борги за комуналку. Що робити, якщо прийшло попередження про відключення світла, розповіли в пресслужбі компанії-постачальника YASNO.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідключення електроенергії побутовим споживачам відбувається у кілька етапів. На першому клієнті повідомляють про наявність заборгованості через email або viber/смс-повідомлення.
Наступний крок – постачальник надсилає офіційне попередження про відключення. Потім він передає заявку на відключення домогосподарства оператору системи розподілу, який виконує технічні роботи.
У YASNO зазначили, що припинення електропостачання може статися не раніше, ніж через 10 робочих днів після попередження від електропостачальника та через 5 робочих днів після повідомлення від ОСР.
Коли прийшло попередження про відключення споживачеві необхідно у найкоротші терміни внести оплату, оскільки кошти банківській системі можуть зараховувати до 3-х днів. Якщо відкласти все на останній день, то є ризик, що світло все ж таки відключать, адже оплата може не зарахуватися на рахунки компанії.
Якщо сталося так, що електроенергію відключили, то відновлення послуги можливе лише після повної сплати боргу. Також споживачеві доведеться додатково сплатити рахунок за виконання робіт з відключення та підключення.
Раніше портал Знай повідомляв, зростання тарифу на електроенергію: у YASNO зробили важливе оголошення.
Також наш портал інформував, напруга скаче, а в Yasno не можуть нічого зробити: як українцям вберегти електроприлади.
Крім того, ми писали, по 500 гривень щомісяця: хто з українців отримає компенсацію на оплату комуналки.