Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі клієнти компанії Yasno не до кінця розуміють, навіщо необхідно передавати показники лічильника світла, якщо щомісяця приходить агент для перевірки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа це запитання відповіли представники компанії Yasno спеціально для свого клієнта в соціальній мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії звернувся з питанням такого плану: "Поясніть, навіщо вносити показники, якщо ваші агенти приходять щомісяця?"
Представники компанії надали відповідь, і заявили, що щодо роботи контролерів необхідно звернутися до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі".
"Контакти розміщені на нашому сайті за посиланням: https://yasno.com.ua/contacts-osr. Передавати свідчення лічильника вчасно, необхідно для виставлення коректного рахунку за спожиту електроенергію", - розповіли фахівці.
Це також можна робити онлайн:
- на сайті компанії https://www.yasno.com.ua/indicators ;
- в особистому кабінеті https://www.my.kyiv.yasno.com.ua ;
- за допомогою мобільного додатка YASNO https://yasno.com.ua/mobile-application;
- За допомогою чат-бота YASNO в Viber https://yasno.com.ua/chatbot ;
- через наш чат-бот у телеграмі: YASNO-online: https://yasno.com.ua/news/b2b_news/telegram_bot.
Нагадаємо, виправити неправильні показники не так просто: у Yasno вказали важливий нюанс.
Раніше повідомлялося, доведеться заплатити зі своєї кишені: енергетики зробили заяву.
Також, українцям відключатимуть світло не лише за борги: на кого чекають вечори при свічках.