У світі телефонів, що швидко змінюються, і невизначених сценаріїв економічного розвитку, питань в українців стають все більше, а відповідей – менше. Один із користувачів Lifecell залишив коментар на сторінці у Facebook, висловлюючи свою стурбованість поточною ситуацією.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОсновний інтерес клієнта зосередився навколо продовження акції та розширення тарифного плану.
Ця акція – це послуга, яка дає можливість суттєво заощадити на щомісячних послугах зв'язку. За її допомогою можна оплачувати тариф за набагато меншою сумою, ніж його початкова.
"Якщо акція "Небачені ціни" діє ще 3 місяці, чи буде вона продовжена у зв'язку з економічною ситуацією в країні?", — запитав клієнт.
Також користувач поцікавився про розширення зони дії тарифного плану "Потужний" по всій території України, посилаючись на підтримку абонентів в умовах військового конфлікту. Він висловив сподівання на розвиток компанії через запуск нових тарифних лінійок.
Однак відповідь Lifecell трохи розчарувала і залишила клієнта в невіданні. Вони повідомили, що не отримували інформації про продовження цієї акції та порекомендували стежити за оновленнями тарифів на офіційному сайті.
Щодо питання про тарифний план "Потужний" відповіді не надійшло, але оператор зафіксував побажання клієнта.
У контексті фінансів та вартості, оператор Lifecell був більш зрозумілим та оперативним. Інший клієнт цікавився вартістю передплати на Інтернет без кордонів на 6 місяців, і йому швидко надали чітку відповідь: 945 гривень зі знижкою.
Lifecell викликає неоднозначну реакцію, даючи чіткі відповіді на питання про гроші, ніж ті, що стосується підтримки абонентів під час війни.
Нагадаємо, клієнтка Lifecell залишає оператора після 10 років обслуговування: "Такий неприємний досвід"
Раніше ми писали про те, що клієнти Lifecell відчувають себе ошуканими через нову послугу: "безлімітний" інтернет з купою обмежень
Крім того, Знай.ua повідомляв, що безкоштовний інтернет від Lifecell: як отримати "халяву" любителям мережі