Мобільний оператор "Київстар" скасовує підвищення вартості деяких тарифних планів. Про це стало відомо з відповіді компанії одному з абонентів на офіційній facebook-сторінці.

Українець звернувся до "Київстар" зі скаргою, що для людей, які не користуються інтернетом та не часто дзвонять, не залишилося доступних тарифів через постійне підвищення цін.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

"Та що ви робите? Був тариф 50 грн., підняли 75 грн., а тепер вже 100 грн. Ви все робите для того, щоб втрачати клієнтів.Тому що для тих, що мало дзвонять, не користуються інтернетом і 50 грн., багато.А ще потрібно враховувати, що багато людей без роботи", - поскаржився абонент.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Діставайте велосипеди: перевізники готуються підняти ціни на проїзд відразу на третину Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову Землю накрила потужна магнітна буря, як встояти на ногах Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

Фахівці компанії відреагували на скаргу та повідомили абоненту приємну новину – подорожчання частини тарифів буде скасовано. Вже у січні абонентам повернуть попередні умови.

"Київстар скасовує підвищення вартості та закриття кількох архівних тарифних планів, що планувалося з 11 грудня 2023.Повернення на попередні умови відбудуться в січні 2024", - йдеться у повідомленні мобільного оператора.

Тарифи на зв'язок. Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Тарифи на зв'язок. Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, місяць безкоштовно: "Київстар" порадував українців новою халявою.

Також наш портал інформував, безлімітний зв'язок та інтернет за 1 гривню: "Київстар" шокував абонентів приємною пропозицією.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ось у вас політика!": клієнт "Київстар" стверджує, що витратив близько тисячі гривень, щоб мати можливість телефонувати знову.