Банківська практика часом може викликати непорозуміння та розчарування у клієнтів. Нещодавно одна з клієнток ПриватБанку зіткнулася із ситуацією, коли банк без попередження припинив надання послуг.

Вирішивши закрити свої рахунки, вона очікувала повернути свої кошти, але згодом зіткнулася із затримкою в цьому процесі. Про це вона розповіла в коментарях на порталі Міністерства фінансів.

Банківські рахунки, PortoFranko
Банківські рахунки, PortoFranko

У своїх коментарях вона поділилася негативним досвідом, описавши його як щось "жахливе і ненадійне". Клієнтка стверджує, що після подання заяви на закриття рахунків та надання реквізитів для повернення грошей, вона чекала на обіцяні три робочі дні, але минуло вже шість робочих днів, і її кошти так і не повернули.

Звернення до ПриватБанку / скріншот Мінфін
Звернення до ПриватБанку / скріншот Мінфін

Популярні новини зараз
Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Показати ще

Банк у відповіді пояснив, що для повернення коштів необхідно подати заяву у відділенні банку та вказати реквізити рахунку в іншому банку на ім'я клієнта.

Однак клієнтка стверджує, що дана інформація вже була надана, і очікування на повернення коштів стало неприйнятно тривалим.

Такі ситуації наголошують на важливості своєчасного та чіткого інформування клієнтів про процедури закриття рахунків та повернення коштів, що дозволить уникнути непорозуміння та невдоволення з обох сторін.

Раніше ми писали про те, що ПриватБанк роздасть секретні новорічні подарунки наймолодшим клієнтам: як отримати

Як повідомляв Знай.ua, загляньте у свої скарбнички та старі гаманці: забуті копійки можуть принести майже 5 тисяч гривень

Також портал Знай.ua писав, що підробок значно побільшало: Нацбанк попередив українців