Мобільні оператори за 2023 рік уже кілька разів підвищували тарифи на послуги зв'язку. У Lifecell розповіли абонентам, чи варто чекати на нові "сюрпризи" найближчим часом. Інформація з'явилася на офіційній сторінці компанії в соціальній мережі facebook.

Через постійні атаки російських окупантів в Україні страждає обладнання мобільних операторів. Щоб триматися на плаву та забезпечувати українців зв'язком за 2023 рік, компанії вже кілька разів піднімали тарифи. Один із найбільших операторів розповів, чи чекати нового подорожчання.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

Абонент поцікавився, чи планує мобільний оператор Lifecell нове підвищення тарифів найближчим часом.

"У зв'язку з економічною ситуацією в Україні чи можливе підвищення цін на тарифи?", - написав абонент у коментарях.

Популярні новини зараз
Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути
Показати ще

Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube
Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube

Мобільний оператор відповів, що підвищення вартості послуг у найближчих планах немає.

"Інформацію про зміни у тарифних планах найближчим часом не отримували", - відповіли в компанії.

Тарифи на зв'язок. Фото: скрін facebook.com/lifecellua
Тарифи на зв'язок. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Варто нагадати, що абоненти Lifecell можуть отримати додаткові гігабайти та інші подарунки до новорічних свят.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українка поскаржилася, що її обдурив "Київстар": залишилася без грошей та інтернету, але з пошарпаними нервами.

Також наш портал інформував, lifecell розповів, як отримати доступ до Netflix, Megogo та AppleTV за мінімальну плату: фільми та серіали без обмежень.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ось у вас політика!": клієнт "Київстар" стверджує, що витратив близько тисячі гривень, щоб мати можливість телефонувати знову.