Українці почали скаржитися, що їм приходять платіжки за електроенергію із двома сумами до оплати. У компанії YASNO розповіли, що це за друга сума і як не заплутатися при оплаті.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ YASNO звернулася українка зі скаргою, що їй приходять завищені платіжки, а також у них вказано дві суми, які плутають багатьох споживачів.
"Передаю показання завжди вчасно, але кожного місяця теж чомусь нараховують більше по якомусь іншому, у нас двозонний лічильник, і ще пишуть про очікувану передплату, навіщо?! Плутаєте людей, - поскаржилася українка.
Фахівці YASNO зазначили, що друга сума – це оплата за очікуване споживання. Клієнти можуть платити перед за своїм бажанням, наприклад, щоб не запізнитися з оплатою в наступні місяці.
"Кожен клієнт особисто обирає: сплачувати лише за фактично спожиті кіловат-години або також і за очікуване споживання у поточному періоді. Водночас здійснюючи платіж наперед, ви можете бути впевненим, що уникнете несвоєчасної оплати у наступному місяці через певні життєві обставини", - пояснили в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, все можна виправити: в "Yasno" дали важливу пораду клієнтам.
Також наш портал інформував, чому бувають короткочасні відключення світла і чи це впливає на роботу приладів: українцям розкрили правду.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, передають дані колекторам, щоб вибити борги з пенсіонерів: українка розповіла всю правду про компанію "Yasno".