Українці скаржаться, що суми у платіжках за газ не відповідають обсягам споживання. Про це свідчать коментарі на facebook-сторінці компанії "Нафтогаз".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо газопостачальної компанії звернувся українець, який помітив помилку у платіжці за спожитий газ. Він зазначив, що суму до оплати завищили більш ніж удвічі та вимагав проведення перерахунку.
"А ви що мені написали? Навіщо? Виправте на достовірну цифру! Навіщо я маю платити неіснуючі борги?", - поскаржився українець.
Фахівці "Нафтогазу" відповіли чоловікові, що відповідальність за передачу даних для формування платіжки лежить на плечах оператора ГРМ.
"Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують об'єми та передають їх нам. Після чого постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ", - пояснили в компанії.
В "Нафтогазі" наголосили, що перерахувати суму до оплати можна після особистого звернення до місцевого оператора ГРМ. Крім того, платіжку можуть скоригувати після передачі актуальних показників лічильника на наступний період.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як за копійки забезпечити собі теплу зиму: "Нафтогаз" дав пораду українцям.
Також наш портал інформував, "Нафтогаз" запропонував знижку при оплаті рахунків: не всім українцям сподобалася така "щедрість".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Відбувалися, помовчали і всі...": українець поскаржився, як "Нафтогаз" вирішує проблеми споживачів.