"Приватбанк" анонсував корисний сервіс, який допоможе клієнтам банку швидко інформувати фінустанову про випадки шахрайства та отримувати консультації через додаток "Приват24".

Про це повідомляє пресслужба банку.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

У повідомленні "Приватбанку" йдеться про те, що тим людям, які постраждали від шахраїв тепер не потрібно годинами зв'язуватись із спеціалістами гарячої лінії.

Щоб скористатися новою функцією, через "Приват24" потрібно зайти в розділ "Комунікації".

Популярні новини зараз
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Показати ще

Він розташований у верхньому правому куті головного меню додатку.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Після цього потрібно повідомити про факт шахрайства та відповісти на декілька коротких питань.

Новий сервіс також стане у нагоді клієнтам, які відправили кошти, а їм не доставили товар. Поскаржитися також можуть клієнти, які випадково передали персональні дані третім особам, отримували підозрілі посилання чи спілкувалися із аферистами.

Шахрай. Фото: скріншот youtube
Шахрай. Фото: скріншот youtube

Також, у "Приватбанку" нагадали українцям про те, що не можна повідомляти данні карток стороннім особам та вводити їх на непервірених сайтах.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк спише кредити деяким українцям: кому пощастить.

Також наш портал інформував, "Привласнив чужі кошти?!": банкомат ПриватБанку не видав кошти, а оператори відмахуються від клієнтки.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує картки за грошові перекази: навіть допомагати рідним небезпечно.