Клієнт Yasno висловив невдоволення колекторськими дзвінками через заборгованість за електроенергію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт компанії "Yasno", звернувшись до них у коментарях на офіційній сторінці у Facebook, висловив своє обурення з приводу використання колекторських послуг для стягнення заборгованості з оплати електроенергії. Також він уточнив, що заборгованість складала 1850 гривень, половину з яких він уже сплатив.
Чоловік висловив обурення, стверджуючи, що сума заборгованості не є багатотисячною, щоб виправдовувати постійні дзвінки з колекторських агентств з різних номерів. Компанія має право залучати колекторів, але це не повинно призводити до нескінченних занепокоєнь клієнтів з боку невідомих служб.
У відповідь на його скаргу представник Yasno підтвердив, що різні підрядники справді пов'язуються з боржниками відповідно до заздалегідь укладених домовленостей. Компанія стверджує, що список таких підрядників доступний на їхньому офіційному сайті.
Молода людина висловила рішучість не укладати договір із компанією, надаючи основний номер телефону, оскільки побоюється постійних звернень колекторів. В даний час Yasno не надав відповіді чи роз'яснення з цього питання для врегулювання непорозуміння.
А ми нагадуємо про зростання тарифів на електроенергію: українців попередили про небезпечну інформацію
Раніше ми писали про те, що Європа хоче позбутися українських біженців: ще 4 країни скоротять допомогу