Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є важливі новини. Справа в тому, що продовжується активна робота з нагадування про передачу показників приладів обліку. Українці, котрі вже все передали, виступають зі своїми цікавими ідеями.

Так, фахівці компанії Yasno хотіли лише нагадати, що до 3 листопада можна передати показники лічильника елеткрицтва, проте клієнти компанії вирішили спростити їм життя і запустити нову послугу. Є навіть прихильники такої ідеї, що підціджується лайками у соціальних мережах.

Про це стало відомо завдяки пропозиції одного з абонентів постачальника послуг Yasno в мережі Facebook.

Тарифи на світло, скріншот: YouTube
Тарифи на світло, скріншот: YouTube

Один із клієнтів компанії звернувся з пропозицією такого плану: "Шалом, вводьте для українців лічильники з картками. Пішов у кіоск, купив картку на 25кіловатів і користуйся поки не скінчиться. Ніхто не проти - значить можна. А то ці "передавайте показники вчасно" - напружує, а казки ваші слухати теж втомлює".

Популярні новини зараз
Українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку" Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити
Показати ще

Відповідь компанії "Yasno", скріншот: Facebook
Відповідь компанії "Yasno", скріншот: Facebook

Представники компанії "Yasno" навіть змогли відреагувати на таку пропозицію, і написали: "Дякую вам за цікаву ідею! За можливості, обов'язково нею скористаємося. Усього вам найкращого".

Нагадаємо, "Це навмисно так зробили?": клієнтка Yasno стверджує, що зараз неможливо перерахувати переплати та недоплати.

Раніше повідомлялося, що залишився один день: енергетики звернулися до українців.

Також, українка поскаржилася, що її обдурив "Київстар": залишилася без грошей та інтернету, але з пошарпаними нервами.