Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми квитанціями по комуналці, є важливі новини щодо тарифів на світло.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, клієнти компанії Yasno поцікавилися, чому вони помітили в платіжках новий вже підвищений тариф на електрику. Люди не розуміють, як під час війни можна піднімати тарифи, причому коли діє наказ глави держави.
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Yasno" на офіційній сторінці в мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії звернувся з питанням такого плану: "На яких підставах було піднято тариф до 2,64₴/кВт, під час війни, коли діє указ Президента "про заборону підвищення тарифів, на час воєнного стану"? Обґрунтуйте ваше порушення та грабіж Народу!".
Представники компанії дали відповідь, і заявили, що компанія не визначає тарифи для населення, а лише застосовує до розрахунку тариф, що діє, за спожиті обсяги електроенергії. Тарифи населення встановлює виключно Уряд.
Однак ще один клієнт компанії вирішив додати свою думку до відповіді компанії Yasno. Ось, що він додав: "Квитанції ваші платимо ми вам, ось і ви несете відповідальність за те, що пов'язане зі світлом".
У компанії надали відповідь і на цей випад. У Yasno заявили, що енергетика має непросту структуру.
"Світло вам надають компанії, які мають різні функції. Ми як постачальник електроенергії YASNO приймаємо оплати, проводимо нарахування на обсяги, які надає нам ваш оператор системи розподілу, формуємо та відправляємо рахунки.
А вже оператор системи розподілу займається ремонтом мереж, відновленням світла, тобто технічними питаннями. Наразі колеги-енергетики роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення об'єктів енергетики та підготовки енергосистеми до опалювального сезону", - зазначили в компанії.
Нагадаємо, "Скасують, а гроші витрачено...": українцям повідомили важливу інформацію щодо двозонних лічильників.
Раніше повідомлялося, що "Нафтогаз" попередив українців про зміни: показання лічильників потрібно вносити по-новому.