В Україні ще не оголошували запровадження графіків відключення електроенергії, але частина громадян вже вимушено сидить без світла. Найчастіше причина в аварійному відключенні. Споживачі скаржаться, що ДТЕК не попереджає про це, а також не називає терміни, коли проблему усунуть.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українця, від "ДТЕК Київські електромережі" неможливо дочекатися ні інформації про аварійні відключення, ні відповіді в особистому листуванні. Про це він написав під постом компанії у соцмережі Facebook.
Він неодноразово звертався до компанії, зважаючи на все, але щоразу його ігнорували. При цьому електроенергії за його адресою вже немає довгий час.
"Чому ви не оновлюєте інформацію про аварійні відключення? Чому немає жодного повідомлення ні на сайті, ні у соцмережах? Електроенергія відсутня вже 6 годин поспіль. Повідомлення ігноруються", - написав він.
Споживач із пізньої ночі намагався з'ясувати причину відключення світла, але виявилося, вся справа у "технічному збої". Саме таку відповідь надав представник енергетичної компанії.
"Перепрошуємо за незручності. Ймовірно, відбувся технічний збій", - йдеться в повідомленні.
Раніше ми писали про те, що "Система не приймає": у "Нафтогазі" розкрили схему, яка допоможе уникнути переплат
Як повідомляв Знай.ua, безліч разів звертався за допомогою і виявилося крайнім: недбалість ЖЕКу переклали на киянина
Також портал Знай.ua писав, що українці у листопаді побачать нові ціни на продукти: скільки заплатимо за молоко, м'ясо, гречку, овочі та фрукти