Українці скаржаться, що отримують платіжки за блакитне паливо із неправильними нарахуваннями. Наприклад, одному із клієнтів "приписали" зайві 10 кубів. Про це стало відомо зі звернення чоловіка до компанії "Нафтогаз" у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСпоживач заявив, що вчасно подав показники лічильника, але оператор ГРМ накинув зайві 10 кубів зверху.
"Я минулого місяця передав показники, але АТ "Київоблгаз" передало на 10 кубів більше. Що це таке? Так, може, вони краще бачать мій лічильник зі свого кабінету, ніж я?", - поскаржився споживач.
У "Нафтогазі" пояснили, що принцип обліку спожитого блакитного палива не змінювався, і суми у платіжках нараховуються на підставі даних від облгазу.
"Принцип обліку обсягу спожитого газу не змінився. Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують обсяги і передають їх нам. Після цього постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ", - зазначили фахівці.
У компанії порадили у разі неточностей не переплачувати за газ, а звернутися до оператора ГРМ та попросити провести перерахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" запропонував українцям передавати показники лічильника по-іншому: інструкція.
Також наш портал інформував, українцям показали, як під час війни не отримати величезні борги з комуналки: готуйте паспорт.
Крім того, ми писали, у "Нафтогазі" розповіли, як отримати акт звірки та інші довідки без реєстрації в особистому кабінеті.