З полиць українських супермаркетів зникне молочна продукція "Простоквашино". Про те, чи зможемо ми знову насолоджуватись продуктами від Danone, розповімо вам у статті.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТаку новину прес-служба компанії
Як стало відомо, Простоквашино не йде з України, а просто вирішила провести ребрендинг та змінити назву. Тобто по суті продукція змінить своє пакування.
"Ми гортаємо сторінку Простоквашино, щоб відкрити шлях для нового українського бренду ПростоНаше!", - йдеться у повідомленні.
У компанії зауважують, що смак та якість молочної продукції залишаться на такому ж рівні, як були, їх продовжуватимуть виготовляти з відбірного фермерського молока, проте вже під новою вивіскою.
"Разом з вами ми будемо писати спільну історію нашого бренду з чистого аркуша, залишаючи незмінним лише той самий смак продуктів, які виготовляються зі 100% фермерського молока на заводі в Кременчуці", – пишуть Данон Україна .
Лінійку бренду буде представлено в категорії молока, кефіру, ряжанки, сметани та кисломолочного сиру.
Компанія показала українцям новий логотип.
Він зберіг ті самі синьо-голубі смужки, але зображення персонажа радянських мультфільмів кота Матроскіна замінено на карту України з різнотрав'ям.
Раніше портал Знай повідомляв, цінник злетів до 500 гривень: супермаркети оновили вартість чаю та кави – де купити дешевше.
Також наш портал інформував, ціни злетіли до 120 гривень: українцям показали вартість абрикосів у супермаркетах та назвали причину подорожчання.
Крім того, ми писали, в Україні сповільнилося зростання цін на продукти, крім м'яса та фруктів: на що сподіватися далі.