Як виявилось, працівники "Укрпошти" погодяться взяти на відправлення далеко не всі посилки своїх клієнтів. Велике значення має те, як вона запакована.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо посилка буде у неналежному упакуванні, "Укрпошта" відмовить клієнтам у відправленні, повідомили у пресслужбі компанії. Це передбачають зміни до закону "Про поштовий зв'язок".
Граничні розміри та масу поштових відправлень визначатиме оператор поштового зв'язку відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів. З параметрами можна ознайомитись за посиланням.
Якщо упакування посилки не буде відповідати вимогам, клієнт може відмовити в її відправленні. Так, операторам забороняється приймати посилки, упаковані в коробки зі звичайного картону (не гофрованого), з опуклими поверхнями, вм'ятинами, розривами (щілинами), вологими або жирними плямами.
Також на упакуванні не має бути реклами інших поштових операторів. Клієнтів просять стежити, щоб предмети у посилці не переміщалися, не терлися і не билися.
"Зазначимо, що бджоли не пересилаються. Є можливість відправляти лише бджолині матки послугою "Укрпошта Експрес" з оголошеною цінністю 1 грн", - додали в Укрпошті.
Нагадаємо, "Укрпошта" залишила дітей-переселенців без одягу та іграшок: "Украли посилку"
Раніше ми писали про те, що "Ганьбитися до кінця": гендиректор "Укрпошти" Смілянський закопує залишки репутації після скандалу
Як повідомляв Знай.ua, встигніть до 31 серпня: "Укрпошта" вирішила порадувати клієнтів