Мобільний оператор Vodafone потрапив у скандал із абоненткою – замість активації тарифу підключив платну послугу, яку вона не замовляла. Відповідна скарга з'явилася на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонентка поповнила рахунок і вирішила активувати тариф, але натомість їй підключили непотрібну послугу, яка виявилася платною. При цьому, за словами клієнтки, на підтримку оператора їй допомогти не змогли.
"Доведеться скаржитися сюди, кол-центр – роздратовані оператори. Поповнила рахунок, замовила пакет послуг (з мого боку все зроблено коректно, але потім щось пішло не так – з рахунку списали кошти за іншу послугу, яку я не замовляла)", – поділилася жінка.
Абонентка заявила, що їй погодилися повернути кошти за помилково підключену послугу, але лише частину, що її вкрай обурило.
"З якоїсь чарівної причини повернути мені зможуть лише частину зі списаних коштів", - додала абонентка.
Фахівці Vodafone відреагували на скаргу та пообіцяли розібратися із проблемою клієнтки.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone просить українців оформити "рік без абонплат" за 599 грн, виписує штраф та блокує номер.
Також наш портал інформував, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у абонентів Lifecell тануть гігабайти інтернету, навіть за вимкненого телефону: "Щось там глючить..."