Українцям перевіряють нерви на міцність, надсилаючи платіжки за блакитне паливо із неправильними нарахуваннями. Досягти правди споживачам буває дуже непросто. З відповідною скаргою до "Нафтогазу" звернувся один із клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТрапляються випадки, коли українцям приходять рахунки за комунальні послуги, які не відповідають переданим свідченням лічильника. З подібними скаргами трапляються і клієнти "Нафтогазу".
Так, українець звернувся до газопостачальної компанії та заявив, що йому виставили неправильний рахунок за газ. У "Нафтогазі" йому порекомендували йти до облгазу, нібито помилка з його боку. Втім, в облгазі заявили, що стосунків до цього не мають і направили назад до "Нафтогазу".
"Цього місяця Нафтогаз не правильно виставив рахунок мені звинувативши в цьому облгаз, я звернувся до облгазу за роз'ясненнями, на що вони мені відповіли, що тепер до показників жодного стосунку не мають і всі питання до Нафтогазу. Коло замкнулося", - обурився клієнт.
Раніше у "Нафтогазі" вже пояснювали, що формують платіжки на підставі даних, переданих облгазом. Але нерідко споживачам складно домогтися правди та їх "відфутболюють" від компанії до компанії.
Раніше портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" розповів, як скористатися популярними послугами пенсіонерам: не потрібний ні комп'ютер, ні смартфон.
Також наш портал інформував, підготовка до нового опалювального сезону: у яких галузях найскладніша ситуація та чому.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" попередив українців про важливе оновлення: що потрібно знати споживачам.