Українець заявив, що "Київстар" без його згоди підключив акцію, через яку він залишився без доступу до нормального Інтернету. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на сторінці мобільного оператора у соціальній мережі Facebook.

Абонент скаржиться, що не може користуватися мобільним інтернетом після того, як "Київстар" підключив акцію. Клієнт наголошує, що його згоди ніхто не питав, а відключити послугу неможливо.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

"Після того, як мені підключив оператор Київстар без моєї згоди акцію "Усюди безлім за нуль", то у мене тепер інтернет від Київстар став такий, що я стараюся ним не користуватися. Відключити цю акцію неможливо", - розповів абонент.

Чоловік пояснив, що умови акції передбачають обмеження швидкості інтернету після використання 1,5 Гб трафіку. Це і приносить йому незручності, оскільки на день йому потрібно більше трафіку.

Популярні новини зараз
Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

"Справа вся в тому, що я споживаю багато інтернету, а за умовами цієї акції мені на день на нормальній швидкості надається тільки 1500 мегабайт. І на пів року мені заблокував оператор Київстар користування гігабайтами, які ж в тарифі", - додав українець.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "З кожного по 50 грн і життя вдалося": абоненти "Київстару" помітили, що рахунки спорожніли.

Також наш портал інформував, Lifecell розповів українцям, як залишатися на зв'язку лише за 40 гривень на місяць: ось що треба зробити.

Крім того, ми писали, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.