Досить часто трапляються ситуації, коли в українців відбирає мову від нарахованих сум у платіжках за світло. Постачальник пояснив причину, через яку споживачам елетроенергії нараховують космічні суми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповіли у компанії YASNO.
У прес-службі постачальника заявляють, що оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта.
Для цього від попередніх показників лічильника віднімають поточні – це і буде кількість використаних кВт-год за один місяць.
Фахівці зазанчають, що якщо споживач повідомляє показання регулярно та вчасно, обсяг спожитої елетроенергії завжи розраховується вірно.
Однак, якщо варто забувати це робити у визначений термін, тоді платіжки будуть приходити із хибними сумами.
"Якщо споживач повідомляє показання регулярно та вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка." – йдеться у повідомленні.
Без внесення показань, оператор системи розподілу вимушений брати за основу показники, які були зафіксовані раніше, і виходячи з них розраховувати середньодобове споживання.
Так вираховувати будуть і тим споживачам, які наприклад взагалі цілий місяць не користувалися електроенергією. Тож обсяг спжитоъ елетроенергії буде визначений по середньому, а не по фактичному споживанню.
"Потім інформацію про кількість використаних кВт-год отримує постачальник, застосовує діючий тариф та виставляє рахунок. Якщо оператор системи розподілу надав постачальнику середнє споживання клієнта, то і сума до сплати може не відповідати очікуванням клієнта", – пояснили у компанії.
Нагадаємо, швидко знайдіть лічильник і відкрийте Viber: українцям дали часу до 5 серпня
Раніше ми писали про те, що мешканцям трьох областей виплатять допомогу: хто може отримати до 26 400 гривень
Як повідомляв Знай.ua, все на роботу: в Україні переселенцям "урізають" соціальні виплати