Жителям столиці варто пам'ятати, що після проведення повірки квартирних лічильників тепла та гарячої води, усі документи з результатами повірки потрібно передавати до Центру комунального сервісу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це повідомляє пресслужба підприємства.
Усі данні Центр передає інформаційно-аналітичній системі комунального підприємства "Київтеплоенерго".
У "Київтеплоенерго" пояснюють, що можна надіслати:
- у Skype, Telegram;
- на месенджер у Facebook ЦКС;
- на e-mail:kzp@kte.kmda.gov.ua.
Також можна скористатися скриньками для прийому звернень або особисто завітати у сервісні центри ЦКС.
"Фахівці ЦКС при внесенні інформації здійснюють звіряння показань, за необхідності скоригують нарахування, а також допоможуть оформити заявку на опломбування (якщо повірка була з демонтажем)", – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що споживачам інформацію про повірку потрібно подавати разом з іншими документами.
А саме:
- зі свідоцтвом про повірку;
- з актом виконаних робіт чи протоколом повірки;
- з актом демонтажу/монтажу (якщо повірку здійснили з демонтажем приладу обліку);
- з фото лічильника з показниками на поточну дату.
Нагадаємо, "Треба терміново бігти...": хто в Україні відповідає за перевірку лічильників газу, та нові штрафи.
Раніше повідомлялося, що за сплачені послуги можна отримати компенсацію: як це зробити українцям.
Також, "Нафтогаз" попередив частину споживачів про зміни: відтепер все по-іншому.