З 1 червня в Україні підняли тарифи на електроенергію і внаслідок цього все більше громадян почали звертатися для оформлення житлової субсидії. Які дані потрібно надати, щоб отримати цей вид допомоги, нагадали у Пенсійному фонді.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНезважаючи на непросту економічну ситуацію через повномасштабну війну, держава продовжує виплачувати українцям субсидії і готова до того, що кількість субсидіантів ближче до зими зростатиме.
Так, перед тим, як звертатись до відповідних органів для оформлення субсидії або подання заявки онлайн, потрібно належним чином підготуватися.
Насамперед слід пам'ятати, що в Україні максимально спростили процедуру отримання допомоги. Якщо раніше претенденту на субсидію потрібно було зібрати низку документів, то зараз достатньо подати саму заяву, інформацію про членів домогосподарства, адресу та рахунок у банку (у форматі ІВАN). За потреби також доведеться надати договір оренди житла.
Оформити допомогу українці можуть як за особистого звернення до ЦНАПу чи сервісного центру ПФУ, так і дистанційно - через вебпортал чи мобільний додаток Пенсійного фонду України чи "Дію".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як перевірити придбаний страховий стаж через комп'ютер: ПФУ дав інструкцію, впорається навіть дитина.
Також наш портал інформував, як українцям нараховують пенсію на пільгових умовах та хто має на це право: у ПФУ відповіли на запитання.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, новонародженим українцям виплачують по 3 тисячі гривень: хто може розраховувати на додаткову допомогу.