Українці щосили намагаються вчасно оплачувати комунальні слуги, чудово розуміючи, як важко приходити нашій країні зараз.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКонеяно, чим більше людей приймаєте рішення збирати борги, тим важче нашій економіці справлятися з новими викликами, які ставить перед усіма нами війна, розпочата росією на чолі з володимиром путіним. Окрема складність становить перехід до нового постачальника комунальних послуг. Зокрема це стосується оплати за газ.
Українці зіткнулися з тим, що сплативши квитанцію одному постачальнику газу, вони опинилися в іншого постачальника, а квитанцію вже проплачено. Що ж робити у такій ситуації? Відповідь на це питання дали у самому "Нафтогазі" – гроші повернути можна і потрібно.
У газопостачальній компанії "Нафтогаз України", яка обслуговує майже 98% населення країни, розповіли, як споживачам повернути переплату за газ при зміні постачальника.
"Шановні клієнти, якщо ви змінили постачальника газу, але сплатили рахунки за спожите блакитне паливо попередньої компанії, гроші можна повернути", - йдеться у повідомленні компанії на сторінці у
У компанії у такій ситуації радять звернутися особисто до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати. Попередня газопостачальна компанія протягом 5 календарних днів має надати вам відповідь та повернути переплату.
"Нагадуємо, тільки клієнт має право забрати свою переплату у попереднього постачальника газу. Дієвого механізму щодо переказу коштів або взаєморозрахунків між постачальниками, на жаль, не існує", - повідомила прес-служба .
Нагадаємо, що "Нафтогаз" попередив частину споживачів про зміни: відтепер все інакше.
Раніше ми повідомляли, що рішення ухвалене: у "Нафтогазі" розповіли, як узимку зміняться суми у платіжках.