Українець вважає, що мобільний оператор Vodafone привласнює гроші абонентів та пояснив, як. Про це він написав у коментарях на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі facebook.

Абонент заявив, що обурений роботою сервісу мобільного оператора і вважає, що він надає кошти клієнтів. Він навів приклад, як це, на його думку, працює, а згодом поділився власною історією.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

"Уявіть собі. Ви приходите в магазин. Розрахувалися за хліб 20грн., і раптом продавець каже: у нас для вас пропозиція - свіжа булка по 12. Ви купуєте булку за 12, а... хліб вам не дають. Мотивуючи це тим, що ви взяли булку! Неможливо? Але саме так працює схема присвоєння грошей абонентів Vodafone", - розповів абонент.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Українець розповів, що поповнив рахунок та отримав пакет послуг на місяць і незабаром отримав повідомлення про вигідніший тариф, на який можна перейти лише найближчими днями.

"Ви погоджуєтесь на пропозицію, і виявляється, що новий тариф потрібно оплачувати заново, а гроші за передоплачений період за старим тарифом Vodafone просто привласнив ", - обурився українець.

Скарга на Vodafone. Фото: facebook.com/VFUkraine
Скарга на Vodafone. Фото: facebook.com/VFUkraine

Раніше портал Знай повідомляв, "Яка самостійність": українці помітили, що з рахунків Lifecell безвісти пропадають 5 гривень.

Також наш портал інформував, українці з номерами Vodafone втрачають платні підписки на популярні сервіси: "Залишилась 1 гривня..."

Крім того, ми писали, "Це розлучення закінчиться?": абоненти "Київстару" через помилку отримують нульовий баланс рахунку.