Українець вважає, що мобільний оператор Vodafone привласнює гроші абонентів та пояснив, як. Про це він написав у коментарях на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонент заявив, що обурений роботою сервісу мобільного оператора і вважає, що він надає кошти клієнтів. Він навів приклад, як це, на його думку, працює, а згодом поділився власною історією.
"Уявіть собі. Ви приходите в магазин. Розрахувалися за хліб 20грн., і раптом продавець каже: у нас для вас пропозиція - свіжа булка по 12. Ви купуєте булку за 12, а... хліб вам не дають. Мотивуючи це тим, що ви взяли булку! Неможливо? Але саме так працює схема присвоєння грошей абонентів Vodafone", - розповів абонент.
Українець розповів, що поповнив рахунок та отримав пакет послуг на місяць і незабаром отримав повідомлення про вигідніший тариф, на який можна перейти лише найближчими днями.
"Ви погоджуєтесь на пропозицію, і виявляється, що новий тариф потрібно оплачувати заново, а гроші за передоплачений період за старим тарифом Vodafone просто привласнив ", - обурився українець.
Раніше портал Знай повідомляв, "Яка самостійність": українці помітили, що з рахунків Lifecell безвісти пропадають 5 гривень.
Також наш портал інформував, українці з номерами Vodafone втрачають платні підписки на популярні сервіси: "Залишилась 1 гривня..."
Крім того, ми писали, "Це розлучення закінчиться?": абоненти "Київстару" через помилку отримують нульовий баланс рахунку.