Одна з найбільших українських компаній, яка користується популярністю серед громадян, які хочуть швидко відправити та отримати свої посилки "Нова пошта", іноді, підносить дуже неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться, що "Нова пошта" відправляє клієнтів у несподівану подорож до поштам, які не відкриваються з першого чи навіть з другого чи третього разу. У компанії просять людей прийти за день. Ось такий сервіс.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzivua.
"Три посилки прийшли в різні комірки поштамату, оскільки замовляла у різних продавців. Два осередки відкрилися, один не відкривається. Пробувала приблизно 6 разів.
Оскільки посилка потрібна була, край, наступного дня, одразу зателефонувала на підтримку, там мені сказали перевірити мобільний інтернет та вай-фай, геолокацію та блютуз та перезавантажити додаток.
Коли я відповіла, що все працює і дві комірки відкрилися відразу, тільки одна глючить, відповіли спробувати завтра і більше я додзвонитися у підтримку не змогла (довго чекала на відповідь і не дочекалася).
Я організовую свято та підібрала посилку під декор, отже, в день свята вранці доведеться бігати містом та шукати схожий товар! Дуже "вдячна" сервісу Нової Пошти", - поділилася своєю історією незадоволена клієнтка.
Нагадаємо, багато вакансій та підвищення зарплат: яких фахівців потребують найбільше і що з ринком праці в Україні.
Раніше повідомлялося, що в Україні стрімко дорожчає паливо: фахівець розповів, коли ситуація стабілізується.
Також, які нововведення у комунальних платіжках: киянам обіцяють зручні сервіси.