Українка поскаржилася на те, що Приватбанк не надає доступ до коштів на рахунку, який був заблокований через борги, хоча виконавець надіслав банку дозвіл про розблокування дозволеної законом суми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це жінка поскаржилася на порталі
Жінка розповіла, що виконавець надав дозвіл на розблокування на її рахунку 13 400 гривень. Відповідну постанову він надіслав до банку 9 червня.
Через 5 днів клієнтка звернулась до банку щоб запитати чи отримали вони лист від виконавця. Працівники Приватбанку зазначили що нічого не отримували, хоча виконавець повідомив жінці що лист банк отримав через 4 дні після відправки.
"Сьогодні звернулась до чату банку з запитанням чі отримав банк постанову, відповідь була, що ні. Позвонила до виконавця він перевірив і надав відповідь, що банк отримав постанову 14.06. Знову написала в чат, вони заперечують отримання постанови і просять трек код листа. Знову зв'язалась з виконавцем, він дав трек код."
Коли жінка отримала трек-код листа із постановою, з'ясувалося що банк насправді його ще 14 червня, проте до цього часу ніхто їй рахунок не розблокував.
Українка жаліється на те, що її лист побачили тільки після того, як вона надіслала фото трек-коду в чат підтримки.
Та банк не обмежився знущаннями, адже жінку повідомили про те, що постанову виконавця можуть розглядати 10 днів.
Клієнтка Приватбанку була дуже обурена тим, що блокують рахунки клієнтів за 15 хвилин після отримання постанови, тоді як на розблокування картки треба чекати тижнями.
Раніше портал Знай повідомляв, "Довелося викликати поліцію": українка стверджує, що ПриватБанк видав їй фальшиві долари.
Також наш портал інформував, клієнти скаржаться, що ПриватБанк не приймає доларові купюри, які сам і продає: "Це якесь самоуправство".