Щомісяця українці зобов'язані передавати постачальникам комунальних послуг показники лічильників. Враховуючи, що постачальників чимало і в кожного свої умови та правила, таке просте завдання перетворюється на непростий "квест". Українці розповіли про наболіле у соцмережі twitter.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець поскаржився, що з передачею показників лічильників можна збожеволіти, адже оператори ринку вимагають повідомляти дані в різні дні місяця, чим серйозно плутають людей.
"Оператори ринку комунальних послуг за*бали тупо в дошку. Водоканал приймає свідчення з 10 числа. Ясно з 30 по 3. Київгаз вимагає покази з 1 по 2. Київтеплоенерго приймає не раніше 4. Кличківський центр комунальних послуг (типу агрегатор, але далеко не всього) з 5 до останнього", - написав користувач мережі.
Разом з тим, якщо не запам'ятати всі дати і передати показники не в ті числа, то оператори радісно накидають "розрахункове споживання" на свій розсуд і доводиться морочитися з листами коригування, щоб не платити зайвого.
Інші користувачі мережі погодилися, що передача показників лічильника та некоректні суми у платіжках проблема поширена.
"Щомісячно ця х**ня з харківською квартирою, і їм п**уй на всі нульові показники, на всі листи – нараховують тупо з голови, що хочуть", "Тільки про це подумав, а скільки такого по Україні", "У мене київводоканал вважав на своїй хвилі, тож я в плюсах на кубів 30 був. Зараз щомісяця споживаю по 1 куб", - поділилися у коментарях.
Раніше портал Знай повідомляв, як в Україні вирішити конфлікт із постачальником газу: відключення, лічильники та відсутність власника житла.
Також наш портал інформував, перевірка лічильників: чи потрібно проходити під час дії воєнного стану.
Крім того, ми писали, як зняти свідчення з лічильників води, щоб уникнути помилок: види приладів та важливі нюанси.