В Україні продовжують з'являтися десятки скарг на мобільні оператори Kyivstar, Vodafone, Lifecell через постійне зростання тарифів та "зникнення" грошей з рахунків.

Зазвичай оператори намагаються вирішити проблеми із клієнтами шляхом мирного врегулювання ситуацій, проте деякі з них виходять з-під контролю.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

Останнім часом надмірна кількість скарг на Київстар свідчить про те, що компанія почала необґрунтовано стягувати гроші з рахунків своїх користувачів, ніяк це не пояснюючи.

Наприклад, одна жінка поскаржилася, що у неї на рахунку, на 20 травня, була сума, необхідна для придбання пакета послуг на 4 тижні – 175 гривень.

Популярні новини зараз
"Розраховуйте на себе": ДТЕК хоче, щоб українці самі готувалися до зими Газовики проводять заміну лічильників: скільки доведеться заплатити й чи можна відмовитись Після ТЦК біжіть у банк: фінустанови вимагають оновлення даних Олена Бюн розповіла, хто насправді замовив убивство Ірини Фаріон
Показати ще

Вона заздалегідь поповнила рахунок та уважно стежила, щоб не перевищити межу раніше наданих послуг. Але вранці вона здивувалася, помітивши, що замість сплати за пакет на 4 тижні система зняла з її рахунку 20 гривень за добу використання хвилин та інтернету.

"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar
"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar

Вона перевірила свій власний кабінет у додатку і побачила, що о 00:00 20 травня на її рахунку все ще була сума, необхідна для придбання повного пакету.

Однак із неї дивним чином зняли 20 гривень. Жінка перевірила додаткові послуги та витрати та не знайшла жодних додаткових витрат, все було в рамках підключеного пакету. Вона була вдома, тому використовувала виключно домашній Wi-Fi без підключення мобільного інтернету.

"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar
"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar

Незабаром вона знову поповнила рахунок та перевірила, щоб кошти були зараховані. Минув якийсь час, але жодної інформації про оновлення пакета послуг не було. Довелося знову натиснути на кнопку для поповнення рахунку, після чого їй надійшло повідомлення, нібито пакет нарахований, а до цього виник збій системи щодо додаткових послуг.

Жінка перевірила розписку за рахунком та зауважила, що "Київстар" двічі зняв гроші з її рахунку. Спочатку вона подумала, що це просто помилка системи і все автоматично виправиться. Але час минав, гроші не поверталися, тож вона вирішила зв'язатися з оператором мобільного оператора.

"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar
"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar

Перший оператор намагався переконати її, що все було правильно: вона двічі замовила послугу та двічі заплатила. Він проігнорував повідомлення про помилку системи та про те, що на її рахунку було недостатньо коштів.

"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar"
"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar"

Оператор Василь повідомив, що причиною того, що спочатку сума не пішла на оплату пакету послуг через "резервацію коштів", тому необхідно поповнити рахунок на суму більше вартості пакета послуг на випадок резервації.

"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar
"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar

"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar
"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar

Як виявилося, система може сама по собі зарезервувати до 50 гривень на рахунку без повідомлення клієнта, і ця резервація не відображається у додатку чи особистому кабінеті.

Другий оператор повідомив, що сучасні смартфони мають цікаву функцію – вони можуть самостійно підключатися до мобільного інтернету без відома власників, навіть коли функція підключення до інтернету вимкнена.

"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar
"Резервація коштів", скріншот: Kyivstar

Нагадаємо, Київстар знову піднімає ціни: тарифи перевалять за 300 гривень

Як повідомляв "Знай.ua", абоненти Vodafone отримують десятки дзвінків з невідомих номерів, люди не можуть додзвонитися близьким: "Їх не хвилює"

Знай.ua писав, щодня мінус 15 грн: абоненти Lifecell замість швидкого інтернету обзаводяться боргами