Українці дуже часто почали стикатися з проблемами після переходу до "Нафтогазу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗвичайно, це і невірні дані лічильників у квитанціях, і борги, яких не повинно бути і неможливість подати коректні показання лічильників... Але, як з'ясувалося. Найголовнішою проблемою є те, що клієнти компанії не можуть додзвонитися до "Нафтогазу" для вирішення своїх проблем. Про це стало відомо завдяки коментарю українця під одним із повідомлень компанії у соціальних мережах.
У газопостачальній компанії НАК "Нафтогаз України" підказали, як вирішити цю проблему та таки додзвонитися на гарячу лінію. Про це повідомила
"А ви спробуйте спочатку туди додзвонитися, а потім говоритимете", - поскаржився чоловік.
У відповідь на це Нафтогазу повідомили, що їхні лінії працюють у штатному режимі.
Додзвонитися можна за телефонами :
066-300-28-88 (Vodafone);
098-300-28-88 (Київстар);
093-300-28-88 (Lifecell).
Крім того, в Нафтогаз порекомендували для з'єднання з оператором натиснути 8. Також при виникненні питання можна написати їм у особисті повідомлення сторінки або звернутися до чат-ботів GASUA, Вайбер, Телеграм і Фейсбук. Для цього потрібно перейти на сайт, за посиланням:
Нагадаємо, що у "Нафтогазі" повідомили, що передавати свідчення лічильників потрібно по-новому: через 104.ua більше не вийде.
Раніше ми повідомляли, як домогтись перерахунку платіжки за газ: у "Нафтогазі" розповіли, як це зробити без зайвих проблем.