Навіть пандемія та карантин певною мірою допомогли українським рітейлерам ретельніше підготуватися до Чорної п'ятниці – за останні два роки результати у продажах були добрими. Попередньо відкладений попит давав продавцям чудові результати. Однак у 2022 році все набагато складніше, всі чудово розуміють ситуацію.

Напад російських окупантів, зниження доходів населення, ракетні обстріли, проблеми з електрикою та складнощі з логістикою – це виклики, які впали на всіх.

Пропонуємо нашим читачам дізнатися, як українські продавці готуються до великого розпродажу та якими знижками будуть дивувати клієнтів. Про це пише "RAU".

Чорна п'ятниця, скріншот YouTube
Чорна п'ятниця, скріншот YouTube

На жаль, згідно з останніми дослідженнями, в Україні стрімко зростає кількість людей, що наближаються до порога бідності, і вже наступного року їхня кількість може досягти 55% від населення країни.

Популярні новини зараз
Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів
Показати ще

"Оскільки побутова техніка не є критично необхідними товарами, постраждає вона суттєво. Але ми готуємось до цього періоду. Ми припускаємо, що цього року попит буде меншим, ніж загалом, і зокрема постраждає високий та преміальний цінові сегменти, не в останню чергу через відсутність доступних кредитних продуктів для населення, які формували продаж високого та преміального сегментів, споживче кредитування оживає, але прохідність все ще дуже низька, вимоги банків суттєво підвищилися, а купівельна спроможність пересічного покупця сильно просіла, тому акцент знову буде в доступному ціновому сегменті середній. мінус і нижче, те, що люди зможуть дозволити собі без залучення кредитних коштів", - прогнозує комерційний директор мережі магазинів ВМ-Техніка Владислав Крижановський.

Компанія Promodo також передбачає, що цього року під час Чорної п'ятниці покупці віддаватимуть перевагу товарам першої необхідності та базовому комфорту-гігієні, а не преміум-категоріям.

Також у Promodo відзначили наступні тенденції Чорної п'ятниці, що істотно відзначилася, від досвіду попередніх років:

Розпродажі у фізичних магазинах відбуватимуться лише там, де це буде безпечно. Основна ставка буде онлайн. Тут слід наголосити на мобільній версії сайту через зростання кількості користувачів мобільних пристроїв.

Зростання трафіку почнеться за два тижні до Чорної п'ятниці, але пік продажів триватиме з Чорної п'ятниці до Кібер-понеділка.

Нетипова сезонність попиту, що з обстрілами об'єктів енергетики. Тому в поточних реаліях зростають продажі товарів, які допомагають адаптуватися до нових умов.

Досить оптимістично щодо проведення Чорної п'ятниці налаштований комерційний директор мережі Фокстрот В'ячеслав Схильний: "Одна з найбільших розпродажів України та світу Чорна п'ятниця у 2022 році буде! І не просто буде, а триватиме 8 днів – з 21 по 28 листопада включно. Рішення про продовження періоду знижок прийнято через можливі відключення світла та повітряні тривоги. На нашу думку, вісім днів Чорної п'ятниці дозволять клієнтам безперешкодно придбати всі необхідні речі без великих черг з максимально можливою безпекою".

На його думку, Чорна п'ятниця цього року буде надзвичайно схожа на розпродаж минулих років зі знижками на всі категорії товарів, хоча й погоджується, що через війну буде менше продажів у преміальному секторі.

Через війну та непрості умови Чорна п'ятниця цього року істотно відрізнятиметься від усіх попередніх. По-перше, замість кількох днів розпродажу акції у Чорну п'ятницю рітейлери проводитимуть від восьми до цілого місяця. Наприклад, у шопінг центрах Територія min Чорна п'ятниця цього року буде у форматі розпродажу, який триватиме цілий місяць.

Що хочуть купити українці у листопаді 2022 року, скріншот: Promodo
Що хочуть купити українці у листопаді 2022 року, скріншот: Promodo

У мережі Алло головний розпродаж року заплановано на 25 листопада, у комунікації якого візьмуть участь українські зірки. Але акція великих знижок розпочнеться ще за десять днів до цього і триватиме доти, доки не будуть розпродані найпопулярніші товари. Протягом цього часу рітейлер обіцяє зробити глибокі знижки до 60% на різні категорії товарів. По-друге, через війну більшість рітейлерів дуже обережно підійшли до комунікації цієї події.

"Ми відмовилися від вайбу святковості таких подій, вважаємо це зараз недоречним. Не прикрашаємо магазини, не виробляємо гучні інвенти. Розміщуємо лише необхідну рекламу та корисну інформацію", - розповіли в мережі Цитрус.

Нагадаємо, як залучити нових та заохотити клієнтів під час війни: дані свідчать про успішне використання промокодів в Україні.

Раніше повідомлялося, що економити на продуктах простіше, ніж здається: 7 правил, які вбережуть ваші гроші.

Також, українським водіям показали лазівку: як не платити штраф за популярне порушення.