Про це написавна своїй сторінці в Facebook депутат Київради VIII скликання Костянтин Яловий.

За його словами, час, проведений киянами в заторах у 2021 році, виріс на 56%. Це означає, що звичайна 30-хвилинна автомобільна поїздка займала в середньому 47 хвилин. Пересічний власник автівки простояв у заторах в середньому 229 годин або 9,5 днів за рік. Найзавантаженішим днем стало 8 лютого 2021 року. Тоді середня затримка становила 139%.

Він додав, що пересуватися автомобільним транспортом стало складніше, але нічого дивного в цьому немає. Адже протягом 2021 року у Києві стало на 17% більше автомобілів, ніж у 2020 році. У січні 2022 року в столиці було зареєстровано 1,38 мільйона автівок. Це вдвічі більше, ніж було у 2015-му – 695 тисяч.

"Для порівняння – столиця Норвегії Осло у тому ж рейтингу пробок посідає 246 місце, а рівень забруднення повітря тут один із найменших в Європі. Це стало можливим через те, що з 2015 року багато вулиць Осло перетворили на пішохідні та велосипедні, а центрі міста заборонили паркування. Водночас в Осло значно розширили трамвайні маршрути, знизили ціни на проїзд у міському транспорті, а також запровадили субсидії для покупців електровелосипедів", - сказав Яловий.

Як пояснив політик, проблема заторів у Києві не унікальна. Свого часу її довелося відчути багатьом світовим столицям. Частина з них (як Осло) змогли розв'язати це питання. Влада цих міст давно зрозуміла, що кількість автомобілів у місті збільшується пропорційно до розвитку автомобільної інфраструктури. Інакше кажучи, будуючи все більше нових транспортних розв’язок (як Київ), місто лише поглиблює пов’язані з цим проблеми.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

"Рецепт як позбутися цієї залежності – простий. Потрібно відволіктися від облаштування міста для автомобілістів та спрямувати частину коштів на розвиток інших видів мобільності – громадського транспорту, велосипедного та пішохідного руху", – зазначив Костянтин Яловий.