У новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою краєзнавець Аннабелла Моріна розповіла про малі річки Києва та про реалізацію проєкту ревіталізації річки Почайна.

«У Києві є понад 400 водних об'єктів, які постійно пропадають і десятки малих річок, які знаходяться під землею. І про те, що це річка, а не зливова каналізація, люди не знають. І виходить, що зливова каналізація змішана з цими малими річками», - розповіла вона.

Моріна сказала, що багато історичних річок, і це характерна ситуація для багатьох міст, в тому числі західних і східних, в процесі урбанізації ховали. Зараз вже практично років десять, повідомила вона, йде зворотна тенденція, коли на Заході і на Сході відкривають ці річки, піднімаючи їх знову на поверхню. Раніше такі річки забруднювались, підтвердила вона, в них скидали відходи з заводів, а зараз заводи винесені за територію міста і є можливість повернути цей природний ландшафт в місто.

«І це така загальносвітова тенденція. Найвідоміший випадок - це відкриття в шести кілометрів річки Чхонгечхон у Сеулі, Південна Корея. У нас у Києві таке теж уже робиться, річка Почайна, якою ми займаємося, це перший міський проєкт ревіталізації річки. У нас вже повністю все запроєктовано, виділені гроші, проведено тендер, підписаний договір і були запущені процеси по парку. А зараз запускаються роботи по ревіталізації Почайни, коли річка повертається у свій природний стан», - резюмувала вона.

Популярні новини зараз

24 тисячі гривень за воду, 174 - за тепло: експерти підрахували, у скільки українцям обходиться комуналка Ради

Чоловік "видоїв" гроші з сім'ї коханої і підкинув їй вночі кобру в ліжко: укус і довічне

Дайвери натрапили на гігантського морського хробака - майже як в "Дюні"

Вийшла заміж двічі, став батьком і перемогла рак: що змінилося в життях зірок "Величного століття" за 10 років

Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Антонова, що у заторах існує певна проблема міста, яка тільки зараз починає висвітлюватися.

Також раніше для Знай.ua Антонов розповідав, що відношення киян до проблем дорожнього руху залежить від того, хто зняв, хто виклав, хто порушив.