"Укрпошта" продовжує вражати українських громадян відсутністю нормального сервісу і незрозумілим ставленням до своїх прямих обов'язків.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пишуть клієнти, які постраждали від дій співробітників даного поштового оператора, на сайті otzyvua.net.
В одному з відгуків клієнтка скаржиться, що навіть заплативши за терміновість доставки, вона не отримала обіцяної послуги - її посилка долала шлях в 120 км цілих 9 днів.
"Я не розумію навіщо в 214-му відділенні Києва мені запропонували оплатити терміновість доставки посилки, якщо в Київську область, а точніше 120 км від Києва, посилка йде 8-9 днів. Ганьба! Просто днище. За що керівництву "Укрпошти" платять таку зарплату? Його місце-насінням на ринку торгувати!!! Нікому не раджу користуватися послугами цієї контори. Шкода тільки, що відділення конкурентів є не в кожному населеному пункті», - написала обурена жінка.
До речі, за цей час посилку можна було б віднести пішки.
"Без справжніх доказів цей відгук є необґрунтованим і спотвореним. Зате спостерігається блюзнірство-зневажливо - глузливі висловлювання про інших осіб.швидше, в цьому і закладена мета повідомлення», - не оцінив її обурень один з коментаторів.
Інша клієнтка показала, в якому стані їй доставили посилку – зім'яту і розірвану.
"Отримала посилку на "Укрпошті". У мене питання: "Де ця посилка їздила і як її перевозили?????"Що це за ставлення до клієнтів? Як мені бути впевненою, що мої речі доїхали без ексцесів???", - запитує вона, публікуючи відповідне фото.
Нагадаємо, раніше Виплати до Дня Перемоги: українцям приготували матеріальну допомогу, озвучені суми
Як повідомляє портал «Знай.uа» Прожитковий мінімум для українців: як змінять ВИПЛАТИ для дітей та пенсіонерів