13 та 14 березня на ВДНГ у Києві яскраво відсвяткували Запальну Масляну. Ця подія стала фіналом шостого сезону «Зимової Країни» — масштабного проєкту, що об’єднує десятки розважальних локацій.

За три місяці роботи «Зимову Країну» відвідали понад 1 мільйон гостей(1 056 829 осіб, згідно з даними автоматичного підрахунку кількості відвідувачів Trassir). Це стало можливим завдяки роботі локацій просто неба. Організатори від самого початку робили ставки саме на них, як на форматі безпечного відпочинку.

Фото: ВДНГ
Фото: ВДНГ

Фото: ВДНГ
Фото: ВДНГ

Беззаперечним лідером цієї зими стала ковзанка — її відвідало майже 75 000 осіб (на 20 000 більше, ніж торік). На другому за популярністю місці — тюбінгові гірки, з них з’їхало понад 52 000 гостей. Також популярністю цього року користувалися виставка «Динозаври морських глибин» (41 000 відвідувачів), екстремальні атракціони (40 000 відвідувачів), Резиденція Санти (25 000 відвідувачів) та Різдвяна Фабрика Мрій (15 000 відвідувачів).

Популярні новини зараз
Будемо ходити на відро: у Київраді готують українців до нових реалій у разі блекауту Росія збиралася вдарити по Україні ядерною зброєю: що зупинило терористів Солодкі рогалики до чаю за лічені хвилини: ідеальний рецепт, коли обмаль часу на приготування Чому не можна залишати зарядне в розетці без телефону: українці ризикують щодня
Показати ще

Фото: ВДНГ
Фото: ВДНГ

Євген Мушкін, генеральний директор ВДНГ:

«За рік, що минув, локації просто неба стали головними розважальними й дозвіллєвими зонами на ВДНГ. Розуміючи всю важливість дотримання карантинних норм, і особливо соціальної дистанції, ми розширили площу ковзанки до 2000 м², облаштували трибуни, переодягальню та камери схову просто неба, зону черги збільшили утричі. А найпопулярнішу локацію минулих років — Корпорацію Подарунків — трансформували у вуличний ярмарок. Біля входу на всі локації ми наносили розмітку та встановлювали обмежувальні паркани, а також постійно нагадували гостям про необхідність дотримання карантинних норм. Усі ці міри допомогли нам уникнути великих скупчень як у приміщеннях, так і на вулиці й зберегти за ВДНГ статус одного з найбільш безпечних місць для сімейного відпочинку, навіть у такий непростий час».

Фото: ВДНГ
Фото: ВДНГ

Рекордну кількість відвідувачів зібрали й новорічні святкування на ВДНГ. Усього з 1 по 3 січня на локаціях «Зимової Країни» побувало майже 100 000 осіб. Це найвищий показник та абсолютний рекорд для цих дат за всі 6 років існування проєкту.

Фото: ВДНГ
Фото: ВДНГ

Завершальним святом сезону стало святкування «Запальної Масляної», яке вже традиційно супроводжувалось великими безкоштовними концертами від радіо П'ятниця. Участь у них взяли відомі українські артисти: DANTES, Оля Цибульська, TARABAROVA та інші. Також гостей радували розмаїттям активностей: народними забавами конкурсами та подарунками. Яскравим фіналом стало запальне шоу від Київського вогняного театру та колективне спалювання п’ятиметрового опудала Зими.

За даними власного опитування ВДНГ серед відвідувачів: 30% гостей цьогорічної «Зимової Країни» вже не вперше обирають Експоцентр для новорічних канікул. А основною причиною для чергового відвідування локацій стало позитивне враження, що склалося від відвідування ВДНГ у минулі роки. Понад 55% опитуваних оцінили розваги «Зимової Країни 2020 — 2021» за найвищим балом, а ще 30% оцінили рівень організацій як хороший.

Фото: ВДНГ
Фото: ВДНГ

Команда проєкту вже розпочала підготовку до теплого сезону. Незабаром організатори оголосять тему та локації цьогорічного «Літа на ВДНГ».