Депутати разом з МВС обговорюють посилення покарань для автопорушників і нові підвищенні штрафи для водіїв, які вчиняють ДТП у нетверезому стані. Подробиці у сюжеті програми «Джедаі» на каналі 2+2.

Переглянути повне відео можна за посиланням.

Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео
Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео

Новий законопроєкт суттєво підвищить штрафи для правопорушників. Поїхав з місця ДТП – заплати не 255 грн, а 3400 грн з позбавленням права керування до півроку. За скоєння ДТП – замість 340 грн буде 1190 грн, а за перевищення швидкості на понад 50 км/год штраф збільшується з 510 грн до 3400 грн.

Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео
Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео

Популярні новини зараз
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці "Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Показати ще

«Після прийняття даного Законопроєкту 2695 вже неможливо передати порушника на поруки громадським організаціям. Також неможливо буде уникнути покарання за ДТП з потерпілими в стані алкогольного сп’яніння через каяття, примирення», – коментує нардеп В’ячеслав Медяник.

Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео
Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео

Також збільшується термін розгляду справи про керування на підпитку з трьох місяців до року. Це унеможливлює закриття такої справи за строком давності.

З огляду на безлад на українських дорогах, новий законопроєкт має суттєво зменшити кількість автопорушень. З іншого боку, він збільшить повноваження правоохоронців.

Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео
Штрафи за п'яне водіння, фото: скріншот з відео

«Патрульні поліцейські зможуть зупиняти автомобіль просто для того, щоб перевіряти водіїв на стан сп’яніння, з 22 години до 8 години ранку у звичайні дні, на вихідних та на наступний день після вихідних. Це можливість для зловживання», – відмічає юрист.

Зараз Верховна Рада має вирішити долю законопроєкту, який у разі ухвалення помітно змінить ситуацію на українських дорогах.