Що заважало Києву розвиватися останні роки – безумовно монополізований і корумпований склад київської міської ради. Кличко мав власну абсолютну більшість
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩо необхідно зробити, щоб виправити чи знівелювати заподіяну шкоду Києву та Киянам.
Київраді необхідна якісна структурна зміна складу депутатів. Необхідно входження якомога більшої кияноорієнтованих політичних сил в основі дій яких повинна бути доброчесність, а не під підкриттям озеленення озеленення власних корупційних карманів. Прикладом такої партії може бути таж Рідна Країна Томенка, де поєднання особистих якостей очільника патрії і цілей партії будуть запорукою конкурентності в київській міській раді. За таким принципом ви можете для себе взначити політичну силу, яку будете підтримувати – головне мінімізувати нашу електоральну прихильні до політичних сил які скорумпувлися за останню каденцію і ймовірно готові продовжити реалізаціє корупції проти киян.
Важливим є впровадження новою київською міською радою київської комунальної (муніципальної) стратегії, яка діятиме як система в інтересах киян. До цих пір про таку стратегіє навіть не йшла мова.
Світова тенденція розвитку країн схиляється до усуспільнення економіко-соціальних процесів. Київська комунальна стратегія якраз і має мету і завдання, реалізація яких відповідає світовій тенденції розвитку.
У Киян повинно бути все своє і від свого Кияни повинні отримувати своє – усуспільнювати. Саме Кияни, а не підставні фірми мера, його заступників, корумпованих депутатів та їх друзів.
Процесами усуспільнення я займаюсь давно, як науковець, як громадянин України, який як і будь-який інший, хоче жити в розвиненому за економічними і соціальними стандартами суспільстві.
В моїх пріоритетах економіко-соціальний розвиток кожного українця, українського суспільства і держави України.
Я продуктивно займаюсь прогресивними земельними відносинами, головним гаслом реалізації яких є право власників землі розривати договори оренди землі за власним волевиявленням та право самостійно господарювати на землі через об’єднання і персональне усуспільнення результатів діяльності.
Що є спільним між прогресивними земельними відносинами і комуналізацією Києва чи будь-якого іншого міста? Спільним є те, що процеси в обох напрямах будуються на співуправлінні, співволодінні та усуспільненні результатів.
Кияни повинні реально володіти, управляти і мати від цього пряму особисту користь через усуспільнення.
Тому я займаюсь впровадженням стратегією комуналізації .
Кияни повинні об’єднатися і почати прогресивно співіснувати в Києві. Об’єднатися і максималізувати віддачу від комунального майна, комунальних прав і можливостей. Це і формування природних і економічних монополій, це і збільшення комунальної власності.
Це все можна досягти реалізувавши стратегію комуналізації Києва. І саме таке завдання необхідно ставити перед новою київської міською радою та київським міським головою. І первинною має стати програма «Повернути Київ Киянам».
Повернути Київ Киянам! – це програма «ПОВЕРНЕННЯ» стратегічних для Києва об’єктів життєдіяльності до комунальної власності, в управління, володіння і розпорядження Киян:
- повернути «Водоканал» ;
- повернути «Київхліб»;
- повернути «Київгаз»;
- повернути «Київенерго»;
- повернути «Київміськбуд»;
- повернути зупинку громадського транспорту;
- повернути весь паркувальний простір;
- повернути киянам весь рекламний простір
Повернути Київ Киянам! – це програма «100% комунальне»
- 100% комунальний транспорт;
- 100% комунальне будівництво комунальних об’єктів інфраструктури;
- 100% комунальне будівництво об’єктів житлової і нежитлової інфраструктури;
- 100% комунальне будівництво, ремонт, обслуговування й експлуатація міських доріг
Повернути Київ Киянам! – це програма «МІЛЬЯРДИ»
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам «Водоканалу»
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам «Київхліб»
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам «Київгазу»;
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам «Київенерго»;
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам громадського транспорту;
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам паркувального простору;
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам рекламного простору;
- мільярди в бюджет від повернутого Киянам права на економічні і природні монополії
Я свідомо не назви підприємств, а напрями діяльності які зрозумілі. Світло, газ, тепло, вода, землі, повітря, дерева – все це і не тільки повинно повернутися Киянам.
Списки в запропонованих програмах можна продовжувати й продовжувати – немає меж досконалості для Київської комунальної стратегії.
Припинення роздачі підрядів на підприємства, наближені до керівників Києва, – це мільярди економії бюджету міста Києва.
Повернення з незаконного володіння виробничі підприємства Киян – це покращення добробуту Киян, зниження ціни комунальних послуг, контроль за ціноутворенням соціальних товарів.
Повернення управління й контролю над природними та економічними монополіями Києва – європейський шлях до суттєвого зростання бюджетних надходжень.
Комунальна стратегія Києва виходить з логіки вирішення накопичених проблем, тих викликів, що існують, та викликів майбутніх. Головною проблемою і головним викликом для Києва є втрата цілісності управління й контролю в місті як агломерації.
Перш за все, Київська комунальна стратегія це:
- нова якість суспільного (комунального) управління: міський голова – ефективний управлінець, а не аутсорсер, як і всі виконавчі органи;
- зосередження процесів розвитку інфраструктури Києва під контролем і оперативним управлінням громади;
- зосередження природних та економічних монополій на рівні Києва під контролем і оперативним управлінні громади;
- реалізація самостійного оперативного управління власністю громади, особливо стратегічних її напрямів, через комунальні підприємства.
Комунальна стратегія Києва повинна сформувати у киян бачення плану позитивних структурних змін в управлінні столицею за рахунок формування потужної комунальної матеріальної бази для прискореного самостійного забезпечення будівництва, утримання та обслуговування міської інфраструктури інших об’єктів комунальної власності в інтересах громади.