Про це заявив журналіст і політичний експерт Кирило Сазонов.

Многострадальный мост Патона в Киеве с завидной регулярностью продолжает испытывать терпение и выматывать нервы...

Geplaatst door Кирилл Сазонов op Dinsdag 8 september 2020

"Багатостраждальний міст Патона в Києві із завидною регулярністю продовжує відчувати терпіння і вимотувати нерви киянам, які живуть на Лівому березі і поспішають вранці на роботу на правий берег. Сам міст, звичайно, ні до чого. А ось київська влада на чолі з мером Кличком, яка обіцяла закінчити всі роботи на мосту ще 4 липня, досі щось там ремонтують. Ясна річ, у мера відмовка стандартна: грошей немає. І правда-звідки ж візьмуться гроші на ремонт аварійного мосту, який, за словами фахівців-мостовиків, тримається лише на домкратах і знаходиться в критичному стані, якщо всі кошти пішли на Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Ну, всі пам'ятають компанію" Еко-Буд-Трейд " Комарницького, якого ЗМІ називають смотрящим при кличку. Вибори на носі, гроші потрібні, що незрозумілого?!"- зазначив Сазонов.

Він заявив, що киянам довгий час розповідали "байки", що міст Патона потребує лише невеликого косметичного ремонту.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову
Показати ще

"Ага," косметичному " - це міст, який ввели в експлуатацію ще в 1953 році! Нагадаю, ще в 2019 році інститут сталевих конструкцій визначив стан моста Патона як критичний. А в нинішньому році заборонили проїзд по ньому вантажівок і вивели з експлуатації крайні смуги, щоб зменшити навантаження. У березні на мосту прорвало труби теплотраси, тоді соцмережі рясніли "страшилками" з фото, де клуби пари огорнули міст", - нагадав політолог.

Експерт обурився тим фактом, що Кличко і його команда досі не підготували проектно-кошторисну документацію реконструкції мосту Патона.

"У" Київавтодорі " розповідають, що на це їм буде потрібно мінімум два роки! А як людям з лівого берега на правий поки їздити? На човнах? Або через вічно ремонтований і забитий Південний? Дякую. А поки міст Патона "втомлюється", влада з легкістю" вбухала " 6 млрд грн у будівництво Подільсько-Воскресенського мосту. І це цілком в дусі Кличка і компанії. З точки зору освоєння бюджету легендарний довгобуд виглядає цікавіше нудного зміцнення моста. Ну і в якості піару перед виборами різниця між новим і старим мостом принципова. А часу до виборів залишається в обріз. Правда, киянам через цей схематоз Кличка з Комарницьким з бюджетними грошима небезпечно пересуватися по мосту Патона. Але кого це турбує?",- резюмував Кирило Сазонов.