За інформацією компанії, тривалий час причиною скарг мешканців Київської області та забудовників була саме тривала і складна процедура приєднання до мереж.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Раніше все оформлення документів відбувалося оффлайн, у паперовому вигляді. Щоб оформити підключення до мереж, клієнтам було необхідно приходити до районного підрозділу електромереж або центру обслуговування від 5-ти до 12-ти разів. Це неприйнятна ситуація. Ми розуміємо потреби сучасних клієнтів, тому перевели послугу онлайн. Починаючи з листопада 2020 року, кожен бажаючий може скористатися електронною формою у нас на сайті, подати заявку на стандартне підключення і відстежувати статус її виконання», - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.
За інформацією ДТЕК Мережі, онлайн-формою подачі заявки на приєднання вже скористалося 2700 клієнтів. Найбільше заявок подано в Києво-Святошинському та Ірпінському районах.
Як підкреслив Віталій Шайда, тривалість виконання стандартних підключень знизилася в три рази - з 63 днів в 2018 році до 26 днів у січні-травні 2020 року. Законодавством передбачено 45-60 днів на таку процедуру.
У планах ДТЕК – запустити можливість подачі заявки на приєднання через мобільний додаток «МережіОнлайн», яке ДТЕК Мережі запустить до кінця літа 2020 року.
Нагадаємо, раніше в компанії повідомили, що термін ліквідації аварій за рік скоротився вдвічі - з 5-8 до 2-4 годин, також були реконструйовані дві великі підстанцій в Ірпені та Вишгороді, відремонтовано близько 4882 км ліній 0,4-110кВ.
Як раніше повідомлялося, ДТЕК Мережі розвиває бізнес за розподілом електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій та Одеській областях.