Про це повідомляє прес-служба підземки.

"Оператор КП "ГІОЦ" сповіщений про проблему і необхідність оперативного відновлення роботи обладнання", – йдеться в повідомленні.

При цьому для уникнення черг в касах було відновлено продаж і поповнення зеленої карти метро, а також жетона для разової поїздки. На даний момент збій вже усунутий, проблеми з е-квитком спостерігалися впродовж майже 40 хвилин.

Таку ситуацію прокоментував очільник київської міської партійної організації Громадський рух «Рідна країна» Олександр Федоренко.

«Сьогодні напружений день для столиці через складання присяги новими депутатами, на дорогах затори і єдиний спосіб киянам вчасно дістатись на роботу – метро. Але в такий відповідальний день через халатність міської влади 40 хвилин рух був паралізований. Нагадаю, що тільки на загадкові валідатори для системи Kyiv Smart Card з бюджету витратили 365 млн грн., а на картки – 52 млн грн., разом близько пів мільярда. Не дивлячись на це, сьогодні система вийшла з ладу. Я думаю, що оцінку нинішній столичній владі ставлять саме такі критичні моменти.»

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще